![]() |
![]() |
||||||
![]() |
|
||||||
|
|||||||
![]() ![]() ![]() |
Főoldal » Kutatás » Kutatócsoportok » Piac-vállalatelméleti és ágazati/vállalati empirikus kutatások
![]() Piac-vállalatelméleti és ágazati/vállalati empirikus kutatások
Kutatócsoport-vezető: Valentiny Pál Kutatók: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Kutatási célok | Projektek | Kutatási célok
A kutatócsoport egyes piacok, ágazatok, iparágak szerveződését és a piaci szereplők magatartását vizsgálja. Kiemelten foglalkozunk a piacokkal, ágazatokkal összefüggő közpolitikát, szakpolitikát megfogalmazó és érvényesítő állammal. Kutatásainkban a vállalatok irányításában, finanszírozásában, tulajdonosi viszonyaiban, méretében, tevékenységi körében bekövetkező változások okait próbáljuk meghatározni. Elméleti kutatásainknál is törekszünk az eredmények empirikus alátámasztására: részletes információk gondos gyűjtése és elemzése révén próbáljuk a gazdasági viselkedés mintáit feltárni. |
||||||
|