Kapcsolat Honlaptérkép Keresés Belépés Webmail English
A Magyar Tudományos Akadémia központi weboldala
Magyar Tudományos Akadémia kutatási pályázatai
A Magyar Tudományos Akadémia kutatóintézet-hálózata

KÖZOKTATÁS TELJESÍTMÉNYÉNEK MÉRÉSE–ÉRTÉKELÉSE

8. Az iskolák és osztályok tanulói összetételének hatása a tanulók egyéni teljesítményeire (SZEGR)

Produktum801: A 2006. évi 4. évfolyamos kompetenciamérés adatainak felhasználásával a tanulói összetétel osztály-, iskola-, illetve lakóhelyi szintű indikátorainak előállítása (word) (excel)

Produktum802: A 2006. évi 8. évfolyamos kompetenciamérés adatainak felhasználásával a tanulói összetétel osztály-, iskola-, illetve lakóhelyi szintű indikátorainak előállítása (word) (excel)

Produktum803: A 2006. évi tanulói összetétel osztály-, iskola-, illetve lakóhelyi szintű indikátorainak hozzákapcsolása az egyéni teszteredményekhez (word)(excel)

Produktum804: A 2007. évi 8. évfolyamos kompetenciamérés adatainak felhasználásával a tanulói összetétel osztály-, iskola-, illetve lakóhelyi szintű indikátorainak előállítása (word) (excel)

Produktum805: A 2007. évi tanulói összetétel osztály-, iskola-, illetve lakóhelyi szintű indikátorainak hozzákapcsolása az egyéni teszteredményekhez (word) (excel)

Produktum806: Statisztikai számítások a tanulói összetétel indikátorainak összefüggéseiről, valamint regionális és településszintű alakulásáról (word)

Produktum807: Ökonometriai elemzések a tanulói összetétel osztály, iskola, illetve lakóhelyi indikátorainak hatásáról az egyéni teszteredményekre (word)

Produktum807: Az iskolák és osztályok tanulói összetételének hatása a tanulók egyéni teljesítményeire. Zárótanulmány (word)

Intézményünk országos és
nemzetközi hálózati kapcsolatát
az NIIF program biztosítja
MTA - Magyar Tudományos Akadémia MTA
Magyar Tudományos Akadémia
 
Utolsó módosítás: 2010. 03. 01.