![]() |
![]() |
||||||
![]() |
|
||||||
|
|||||||
![]() ![]() ![]() |
KÖZOKTATÁS TELJESÍTMÉNYÉNEK MÉRÉSE–ÉRTÉKELÉSE4. Olvasási kompetenciák és a könyvekhez való hozzáférés: a települési és iskolai könyvtárak szerepe (KÖNYV)![]() Produktum401: A KSH TSTAR éves teljes körű településsoros adatbázisaiból önkormányzati könyvtárellátottsági adatok leválogatása, a változók egységesítése (word) (excel) ![]() Produktum403: A KIR-STAT iskolai adatbázis 1992-2005. évi adatfile-jaibol az iskolai könyváradatok leválogatása, településszintű aggregálása (word) (excel) ![]() Produktum406: Statisztikai számítások a települési és iskolai könyvtárellátottság trendjeiről Magyarországon 1986-2005 között, regionális és településszintű dimenziókban (word) ![]() Produktum407: A 2007. évi, 8. évfolyamos OKM teszteredményeinek, tanulói háttéradatainak és iskolai szintű adatainak összekötése az iskolai és települési könyvtár-panellel (word) (excel) ![]() Produktum408: Ökonometriai becslések az olvasás, a könyvtárhasználat és a családi könyvállomány, valamint az iskolai könyvtár hatásáról a tanulók olvasási teszteredményeire (word) ![]() Produktum409: Olvasási kompetenciák és a könyvekhez való hozzáférés: a települési és iskolai könyvtárak szerepe. Zárótanulmány (word) |
||||||
|